Tisti, ki premaga druge je močan. Tisti, ki premaga sebe pa je vsemogoč.

... misli ene Nine.



HVALEŽNOST.
Hvaležnost za včeraj, danes in jutri. Hvaležna za vsak nov dan, za ljudi, ki jih imam rada in oni mene, za vsak blagoslov, pa tudi lekcijo. Hvaležna za vsako novo življenjsko pot, bila le ta zmagovalna ali ne, na cilj pridem močnejša in boljša, kot sem bila včeraj.
POGUM.
Live your life to the fullest! Ne bojim se sprememb, sem radovedna, znanja željna, raziskujem in sprašujem. Da, tega se ljudje bojimo...kadar se me loteva strah pred postavljanjem vpr., me misel ponese k modrim besedam enega boljših profesorjev na moji fakulteti: ''Dragi študentje, ne bojte se vprašati, pameten vpraša, manj pameten tava.'' ... Dovolj poguma premorem, da rečem NE - sebi, ljudem, situacijam, odnosom, ki jih v svojem življenju ne potrebujem. Res je, da na vse nimam vpliva, a na tisto, kar imam, stojim za svojim NE, kadar je ta nujno potreben za moj mir.
ZNANJE.
V znanju je moč. Cenim znanje pridobljeno z leti šolanja. Še bolj cenim znanje pridobljeno na delovnem mestu, končno suhoparno teorijo prenesem v prakso. Najbolj pa cenim ''življenjsko znanje'', tisto, ki so mi ga podarili moji življenjski učitelji in tisto, ki ga nabiram sama. Cenim znanje vsakogar, a ni slajšega občutka od tega, ko sam karierno, intelektualno, življenjsko rasteš. To je res sladko učenje.
POZITIVA.
Ne črpaj negative od drugih. Če lahko jim pomagaj, da svet ugledajo z bolj rožnatimi očali, če pomoč in trud ne obrodita sadov - umik. Verjamem in mislim pozitivno. Prvo verjamem vase, da sem zmožna verjeti v druge, ostalim. Npr.: nisem jutranji tip...at all...dolgo časa sem se prebujala tako, da sem sama sebi pokvarila začetek dneva. Danes se zbudim, si rečem DOBRO jutro, vstanem in ne razmišljam kaj bo, kaj me čaka, kaj če, itd. Spontano grem v dan, počakam, da vidim kaj mi življenje prinaša in se trudim, da ne razmišljam vnaprej...vsem znana beseda - overthinking. Živim za trenutek, za danes, za ta dan.
LASTNA HRBTENICA.
Razmišljam s svojo glavo in delam po svoji vesti. Vrednote, načela so čvrsto zakoreninjene v meni in od njih ne odstopam. Ne ponižujem in si ne dovolim, da me drugi ponižujejo. Izrazim svoje mnenje brez strahu in vedno, kadar imam zanj relevantno argumentacijo. Morala! Dostojanstvo!
Vsi smo mi ljudje, z lahkoto, po definiciji, težko je biti ČLOVEK.
OPROSTI.
Znam oproščati in se opravičiti. Zadnje čase opažam, da se ljudje vedno težje opravičijo. Jaz pa pravim, če veš, da si nekaj storil/a prav ali pa čvrsto stojiš za izraženim/izrečenim, potem hodi po svetu z mirno vestjo...kadar pa ne nehaš z razmišljanjem, kadar notranji glas - vest, ne utihne, pa dobro razmisli kje in kaj je šlo narobe ter brez premišljevanja reci besedo OPROSTI. Včasih ena beseda reši tri dejanja in deset besed. Res ima težo, a se premalo uporablja. Sploh ne znamo več izražati čustev, občutkov, misli, mnenj...seveda, saj preko socialnih omrežij gre lažje. Hrabrost je komunicirati face to face, hrabrost je reči oprosti, hrabrost je reči rad/a te imam, hrabrost je priznanje, hrabrost je kesanje, hrabrost je ... Če opravičila ni, pa bi moralo priti, osebi na nasprotnem bregu oprostiš (zaradi sebe in svojega miru) in greš dalje. Umik.
DOBRA in VELIKA DUŠA.
Večina takoj pomisli na dajanje. Na materialno obliko dajanja. Jaz pa govorim o empatiji. To je sposobnost dajanja sebe drugim iz globine srca in duše. Pa še eno pomembno pravilo tu velja - spontano in brez pričakovanja povračila. Če ne je bolje, da ne storiš nič, ne rečeš nič, ne daješ nič.
POHVALA.
Pohvali in bodi pohvaljen. Ko vase naseliš pozitivo in izseliš negativo, si zmožen dajanja in sprejemanja pohval/e.
ZDRAVJE
Dokler smo zdravi, so vsi hribi, ki jih moramo prehoditi za nas ravnice. Ne pozabite - fizično in mentalno zdravje. Eno brez drugega ne (z)more.

...kako se rešiti negativnosti. Prvi korak je priznanje. Negativnosti nihče ne potrebuje. Preden se ''rešite'' negativnih ljudi in situacij okoli sebe, se rešite lastnih izvorov negativne energije. Vsa sporočila, besede, situacije, ki so vam jemala pogum - odmislite, zanje nimate prostora. V spomin si vtisnite dobre ljudi, situacije, stvari...brišite negativno, da pustite prostor za tisto, kar je res vredno. Z glavo in srcem upravljate sami, brez skrbi brišite in blokirajte tisto, kar vam ne ustreza. Slabi odnosi - ljubezenski, prijateljski, poslovni...kadar črpajo in ne prijajo je čas za umik in prekinitev. Tiho in kulturno...zaradi lastnega miru. Včasih je potrebno postaviti meje. Motivacijo in podporo vedno iščite pri ljudeh, ki vas polnijo, navdušujejo in imajo radi.

LJUBEZEN.
Da se navežem...kjer ni ljubezni ni podpore in obratno.
Je motivacija, inspiracija, pogon. Kadar imamo radi sebe - imamo radi druge, kadar imamo radi nekoga - imamo moč za vse, kadar delamo, kar imamo radi - še boljši smo v tem. Saj vam povem, ljubezen je pogon. Ljubezen vas napaja in hrani, če deluje obratno...niste na pravi postaji. Umik. Odhod. Mir. Odpiranje novih vrat.

...STRAH. Za strah ni prostora. Neka mera je logična in prisotna, a veliko prostora za strah v življenju ni. Življenje je eno samo, strahov bo ogromno. Obujte močne, visoke škornje in ''gazite'' strah. Ta nas ustavi, a časa za ''življenje na mestu'' ni. Življenjsko krmilo imamo mi v rokah in ne gospod strah. Tu se moram navezati na prej omenjeno negativno naravnanost. Če mislimo negativno, pričakujemo negativno...od tu občutek, da nam je težko, da ne pridemo na zeleno vejo in da nismo rojeni pod srečno zvezdo. Vse je v glavi.
Prav tako ni prostora za dvom - ne za dvom vase ne za dvom v druge.

Vsi postopamo narobe, tudi jaz. Priznam. Kadar se zaveš napačnih korakov jih spreminjaj...uči se iz lastnih napak. Zaradi napak postajamo močnejši.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Muffini

Zakaj se pozabite smejati?

Naj starostniki ne bodo breme ...