Sestrica. ❤👭


September je najin mesec. Sreča je imeti sestro, dupla sreča pa sestro dvojčico. Mnogi se obremenjujejo z iskanjem svoje sorodne duše, duš. Jaz pa vem, da mi je ta bila poklonjena ob rojstvu. Ta, ki pozna moj pogled, ton, kretnje, počutje ... Ja, 18.9., mnogo let nazaj (haha), sem dobila najlepše in najdragocenejše darilo. Sestro. Draga moja, hvala za vse. Besede dolgčas ob tebi ne poznam, monologa tudi ne. In srečna sem, da so naju vzgajali tako, da hodiva rama ob rami, si krijeva hrbet in se nikoli ne predava. Veste kaj je hecno? Da mnogi sprašujete, če lahko in kako zdrživa ena brez druge (če naju slučajno ne vidite skupaj)...a se vam to res zdi smiselno vpr.? Rodili sva se z minuto razlike, bivali ves čas pod isto streho, ampak življenje bo (in ga že) vsaka kreirala po svoje. Midve nisva nikoli ločeni, dvojčki imamo moč (za)čutiti sorojenca. Dvojčki poskrbimo, da se naše vezi ne pretrgajo. Z namenom sva skupaj prišli na svet in z namenom bova skupaj ostali do 105 pa opet. Midve sva tu, da se čuvama, volima in rešujema. Ni me sram priznat..jaz sem živec in emotivec, mnogokrat me zna umirit, preden kaj rečem..vedno mi reče "Nina, pust da te mine, boš vidla, da ne boš hotla več o tem razpravljat/razmišljat"..pa še kako ima prav. No, na drugi strani jo pa jaz učim, da ne moreš v vsaki osebi videti dobro..nekateri pač izberejo drugačno pot od naše..in da ni nič narobe, če znaš reči ne in se umakneš. Ker moja Kaja je največja dobrica, kar jih poznam, eno ogromno srce, čista duša, sestra, prijateljica, best svetovalka, učiteljica, terapevtka, ma 100v1. Že dva meseca hranim ta zapis in ga čuvam za rojstnodnevno objavo, pa bom pohitela. Zakaj? Zato, da z vami delim kako dobra oseba je, kako zelo jo imam rada, kako zelo sem srečna, da jo imam. Toliko stvari sva že skupaj realizirali in ogromno jih še bova. In ja, naj vam povem, tudi zaradi nje sem danes oseba kakršna sem. Boljša, močnejša, srečnejša. Tudi zaradi nje imam več kot 20 kg manj..ona je luknjala žlico z mano, ona je držala mojo glavo, ko me je obšla slabost po enem pretečenem kilometru. Ma midve skupaj zmoreva vse! Nama je najlepše, ko je druga srečna, ko gre drugi odlično in ko slišiva pohvalo za drugo. Pa še danes nama ostaja navada, da iz trgovine prideva z duplo robo..torej, če sebi kupim Kinder Pingui, ga kupim tudi za Kajo, pa tudi če se vidiva šele po 3. ali 5. dneh, jo čaka na polici...in obratno. Sprejemava se, spoštujeva se in skupaj ustvarjava spomine. Kaja ti si moj "vetar u ledja"! ❤👭
Ne kregajte se s svojimi dušami, spoštujte jih, radi se imejte...skozi življenje je lažje hoditi skupaj, z roko v roki, ramo ob rami, z najiskrenejšimi varnostniki in sopotniki. Naj vam bedarije in malenkosti ne kvarijo odnosov, življenja, naj bo jača ljubezen. Širite ljubezen, brez nje ne gre.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Muffini

Zakaj se pozabite smejati?

Pita sirnica