Muffini

Obožujem muffine, ampak tiste sočne, kremaste, polne okusa. Človek se preprosto ne more upret sladkim stvarem, kapo dol tistim, ki lahko. In namesto, da kupim nekaj sladkega, sama zaviham rokave in se lotim peke. Odločala sem se med browniji in muffini. In sem si rekla ''pa daj Nina poskusi enkrat pripraviti povsem običajne muffine, light version''. Pa ni šlo haha. Iz light osnove so nastali fat muffini. Ma ne muffini, indijančki. 😁Ženske pač. Iz easy stvari/situacij se podamo v bolj komplicirane. 👩😅

Pogledam po sestavinah in začnem z ''metanjem'' sestavin v posodo. Za merico sem vzela kapučino lonček. Nikoli ne delajte panike glede velikosti lončka, sklede, itd. Delajte z občutkom, po občutku. Saj vidite, kdaj je masa pregosta in rabi tekočino, oz. kdaj je masa redka in rabi moko, gustin, itd.

Potrebuješ:
*1 lonček ovsenih kosmičev (jaz sem jih dala v blender, lahko pa kupite že drobno mlete)
*1 lonček gladke moke (jaz vedno uporabljam Farino za fino peko)
*1 lonček navadnega jogurta
*1 naribano jabolko (veliko, sladko, sočno)
*0,5 dcl olja
*2 jajci
*1 vrečka pecilnega praška
*cimet
*1 čž arome vanilije
*3 JŽ medu
...malo mleka (navadnega, ovsenega ... po izbiri)

Nadev: Nutella in kokos

Preliv: (mlečna/jedilna) čokolada, maslo ali kokosovo olje



PRIPRAVA je čisto preprosta. V eno veliko posodo daš vse sestavine, zmiksaš in pustiš maso počivati vsaj 20 min. *Prvo združiš vse suhe sestavine (moko in pecilni prašek presej, da ne bo grudic) in dodaš vse ''mokre''.


Napolniš modelčke, če imaš dozirnik za muffine super, če nimaš delaš ''od oka'' (kot jaz).
Pečeš na 175-180 stopinj, cca. 25-30 min.
*Daš jih iz pečice, naj se malo ohladijo in vsakega preliješ z žlico mleka (navadnega, ovsenega ... po izbiri).

... takšni so čisto užitni in zdravi. No, jaz sem te ''zdrave'' muffine spremenila v manj zdrave.

Vsak muffin sem prerezala na tri dele. Na spodnji del (temelj) sem dala veliko žlico Nutelle, čez posula kokos in prekrila z drugim delom (vmesnim). Tudi na ta drugi del sem dala veliko žlico Nutelle, posula s kokosom in na vrh postavila tretji, zadnji biskvitni del.



V sredino sem zapiknila zobotrebec, saj sem tako pripravljene muffine dala v hladilnik, da postanejo čvrstejši, preden jih potopim v čokolado.


PRELIV sem naredila iz čokolade in masla na vodni kopeli. Če želiš sijaj v glazuri, potem dodaj še 1 JŽ jedilnega olja. Če pa želiš bolj zdravo verzijo pa že na začetku namesto masla, uporabi kokosovo olje. Razmerje obojega je bilo ''od oka'', again, haha.

*Meni so naslednji dan še boljši.


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Zakaj se pozabite smejati?

Pita sirnica