NINUŠKA HRUŠKA se predstavi ...


Kuhanje in peka sta zame sprostitev in ne dnevna rutina. V kuhinji čas obstane, v kuhinji polnim svoje baterije. 











Ljubim dve skrajnosti, naj vam povem ...

*Sem ljubiteljica ''old school'' receptov, tistih od naših babic, mamic, tet in sosed.



*Odlično se znajdem tudi pri pripravi zdravih, vegetarijanskih in veganskih obrokov, katere sem raziskovala celih 5 let. 






... še dandanes sem pravi gurman, čeprav sem dala kar velik zalogaj kilogramov in centimetrov stran. In ravno zaradi tega sem ljubiteljica doma pripravljene hrane ... vem kaj in kako pripravim, vem kaj pojem in okus je vedno ''ta pravi''. 



Z vami bom delila vse svoje recepte in nasvete, postopke bodo spremljale slike, da se ob pripravi ne lovimo in iščemo rešilne bilke. 

Recepti bodo moji, sposojeni, dopolnjeni, prirejeni, a se bom potrudila, da prevladajo prvi, za kar ni straha, saj sestavine in okuse rada kombiniram in ves čas eksperimentiram. 


Z vami bom delila ideje za različne obroke in priložnosti, ne težim k popolnosti, težim k domačnosti in udobnosti. Življenje je eno samo, zato ga uživajmo ob dobrem zalogaju. 

Ninuška 






Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Muffini

Zakaj se pozabite smejati?

Pita sirnica